Pigg

Okej. Lillan är piggare än piggast. Eller inte. Hon är trött egentligen men vill inte sova. Så fort jag tar henne i famnen så vrålar hon och ålar sig massor.  
Just nu är hon supernöjd då hon sitter brevid mig i soffan och tittar på när jag skriver. 




jag började skriva inlägget med en pigg dotter. men sen kom vrålet. Då är det bara att lägga allt krut på hennes insomning. Hon somnade typ hos mig. Så jag lade henne hos pappa. Så nu sussar de tillsammans i sängen =)





Det jag egentligen skulle skriva om är två saker. 
Ett! Lillan har lärt sig att dricka med sugrör. Hon är jättenöjd. Det blir aningens blött när hon dricker så men det går ju att torka bort.
Två! Lillan tar sig framåt!! Hon har idag lite smått börjat åla sig framåt istället för bara bakåt =) HURRA! Eller ja. det är ju stenkul. Men alla sladdar vi har här hemma är nu i farozonen. Idag fick hon fatt på sladden till makens mac-mini och drog i den. Då stannade nog hjärtat en stund på maken :P

Så nu gäller det att ha stenkoll på lillan hela tiden. Går inte att lämna henne någonstans längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0