Posten

Fick ju hem fel grej från Ellos förra veckan. SÅ idag knatade jag ner till ICA nära och lämnade in paketet som skulle skickas tillbaka.
Första gången någonsin som jag skickar tillbaka något.
Jag har alltid varit nöjd med deras varor men nu blev jag besviken som attan på att det stod en sak på hemsidan och man fick hem en helt annan grej. 

Gick hem nöjd som attan över att jag tagit rätt beslut och inte köpt den varan. 




Det snöade massor när jag gick hem från byn/centrum vet inte riktigt vad man ska kalla det. 

Skrev ju i förra inlägget om min apelsin med nejlikor som jag gjorde. Nu hänger det även en i vardagsrummet och ser fin ut. Mysigt och vääääääldigt enkelt sätt att få det lite "juligare" och mer väldoftande hemma.





Egentligen var det något helt annat jag skulle skriva om. Men jag har noll minne vad det är. Kanske nattens bravader.


Lillan fick världens hostattack kl 02.30 och slutade inte hosta på ett bra tag. När hon väl hade lugnat sig med hostandet så började hon skrika och gråta istället. Helt otröstligt. Efter ha provat allt från att byta blöja, till att sjunga och bara ligga brevid henne så kom jag på att hon kanske vill äta något. Så vi tassade ut till köket och åt lite blåbär. På något sätt fick hon blåbär i håret med. Men nöjd vart hon och strax efter 03 så sov hon igen. 





Nu ska jag söva lillan så att hon är pigg och glad resten av kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0