Snööö

Hurra för vädret. Äntligen kom snön. Som jag har längtat.

Igår började det snöa. Först tänkte jag att det inte skulle ligga kvar på marken alls. Men sen sjönk temperaturen ute och då fick jag hoppet åter. Så mysigt. Nu är det ljust och vackert ute igen. Det får gärna komma ännu mer snö nu på en gång. Tack.

Igår satte jag upp en INGEN REKLAM TACK skylt på dörren. Inte för att jag ogillar reklam. Nä det är bara kul ibland. Men det blir ju så mycket! Dessutom är jag dålig på att ta ut pappersinsamligen till kontainern. Så därför blir det bara undanstuvat i förrådet. Hur bra är det? Inte bra alls. Så nu är det stopp. 

Glömde lägga till en sak om lillan igår.
Hon har visat att hon vill ställa sig upp då och då. Än har hon inte lyckats. Men det kommer nog snart det med.


Funderar på om jag ska åka till jakan och shoppa lite eller bara strosa ner till centrum här hemma. Åker jag till jakan så kan jag gå på kappahl och köpa något till lillan kanske. 
Får se hur det blir. Hon sover ju än så det blir väl om ett tag i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0