Sova!

Idag är en tröttdag. Det märks verkligen på lillan. Nu sover hon ikapp det hon missade i helgen och igår. Jag vill också sova. Det var väldigt skönt att ligga i sängen med henne tills hon somnat. Jag övervägde tanken på att sova lite med henne en bra stund. Men jag har fortfarande inte bestämt mig. 
Kanske går jag och lägger mig en liten stund iaf. Just nu är ögonlocken vääääldigt tunga. Detta trots att vi sov till kvart i elva idag. Lillan var verkligen jättetrött. När hon vaknade så såg hon inte så superpigg ut men hon höll igång ändå.
Vi åt frukost och sen rullade vi mot rotebro för en promenad med Dex. Han pep så mycket att lillan blev rädd och började gråta. Då fick jag lust att strypa honom lite. Fattar inte varför han ska pipa så mycket i just porten, det ekar ju massor då. Men men, ut kom vi en stund iaf =) Tog ingen lång runda, det var kallt som tusan (jag hade för lite kläder på mig) och jag var rädd att lillan hade för lite kläder med. Fast hunden hann göra alla sina behov. =) Sen hem igen för att äta, både lillan och jag. Vi skulle ju till öppna förskolan.
Kvart i två skuttade vi ut mot öf för lite sångstund. Vi var ute i sista minuten kändes det som. När vi kom fram satt det en skylt på dörren som sa att det var inställt pga sjukdom :/ Så tråkigt. Vi som hade skyndat oss.
Men men. bara att skutta hem igen och kasta lillan i sängen.
Så nu sover hon, diskmaskinen är igång och tvättmaskinen med =) Hurra för det.

Nä jag ska nog lägga mig en stund ändå. Så mysigt att bara ligga och mysa lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0