Sovmorgon

Idag tog vi sovmorgon. Bara för att Lillan var lite skrikig inatt =)
Bra meningsuppbygnad det blev där :P

Vi sov till 10.30. LIllan väckte mig några gånger i natt. En gång trodde jag att det var dags för maken att vakna. Jag var så pigg och utvilad att jag trodde att han hade försovit sig. Då var klockan 02.55! Tur att jag kikade på klockan innan jag började knuffa på maken.
Lillan somnade igår strax innan nio. Bara för att hon inte sov middag så blev det en tidig kväll. Inte alls vad vi hade räknat med. Vi hade inte bytit om på henne till pyamas men hade som tur var bytit blöja! Så hon fick sova i en klänning som jag hade dragit på henne efter att hon hade legat i bara blöjan på golvet. =) Någon gång ska man väl frångå rutin antar jag =)




På förskolan utanför fönstret har det varit öde sen branden. Inte mycket har hänt där alls. Men nu har de äntligen börjat fixa och dona. 
Först tog de bort lekparken och förflyttade dem till den nya tillfälliga förskolan som de håller på att sätta upp. Sen har de förra veckan börjat plocka ut bråte från bygnaden.
Idag tog de bort ett helt hus. Typ lika stort som en större lekstuga. Har låtit massor utanför fönstret. =)
Undrar om de ska bygga upp förskolan på nytt. Hoppas det iaf =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0