Besök

Idag hade vi besök här hemma. Först kom mamma och pappa och lillasyster. Sen åkte vi tillsammans till stan för att möta upp mammas kusin med fru. 
Vi gjorde åhlens osäkert och shoppade lite. Jag köpte den pyamas med döskallar på som jag hade siktat in mig på tidigare =) 
Efter det åkte vi hem till oss. Pappa och mamma lagade mat och pappa klagade på att min ugn är seg. :P Han är bara ovan vid den. 
Lillan busade på som vanligt och vägrade sova middag. Idag har hon inte alls sovit mycket. SÅ jag hoppas verkligen att hon sover hela natten utan att vakna för att leta efter nappen.
Bara för att jag önskade att hon skulle sova så hörde jag hur hon gnydde :P =)

Nu ska jag bara njuta av kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0