Beställt

Hurra hurra för mig som vaknat ur min bebisdvala. Jag har äntligen beställt fotografier från dopet och bröllopet. Ska bli så skojs att få se hur de blir. 
Vissa bilder har jag extra höga förhoppningar på. Vill kunna beställa en canvastavla med vårat bröllopsfoto på. Det vore fint. En del bilder valde jag att få extra stora så att jag kan rama in eller så. =)


Inte en dag för tidigt liksom :P
Jag har valt vilken bild vi ska ha som tack för dopet men vill se hur den blir vid utskrift innan jag beställer mängder av den. Bröllopsbilden är dock svårare. Så många bilder att välja mellan så jag blir tokig =)
Blir till att sätta sig ner med maken sen när de kommer så att vi kan välja tillsammans. =)




Idag har jag och lillan gjort ingenting. Jag lagade ju mat så klart men det gills inte. Tänkte ta en långpromenad men jag blåste nästan bort bara av att titta ut genom fönstret. Det nästan stormade. När blåsten hade lagt sig lite så började regnet. Därför kände jag att NEJ vi stannar inne idag.

Anledningen till att jag inte tränat idag känns ju så himla töntig. Jag fick igår efter träningen väldigt ont i mitt knä. Hade även ont när jag gick och lade mig för kvällen. Sen tänkte inte jag mer på det. Tills då jag åt frukost. När jag hade rest mig från sängen för att gå mot köket så stretade det emot. Jag ville liksom inte resa mig för att jag kände hur ont det skulle göra och hur ont det redan gjorde. Bah!!
Skickade sms till svärmor om att hon inte behövde vara barnvakt och till maken så att han inte stressade hem i onödan. (eller mer för att han skulle vara förberedd på att någon skulle vara hemma).
Jag har smort knät med aloevera heat lotion. DDet hjälpte lite. Brände lite på knät, precis som det ska. Får se till att smörja innan jag går och sover med =)




Nu tänkte jag bjuda på någon bild här. Ska se om jag finner någon fin =)


Lillan sov igenom hela dopfikat som tur var =) Hon var så trött redan under dopcermonin men då var hon för nyfiken för att stänga sina små blå ögon.



Min fina brudbukett som nu hänger torkad i vardagsrumsfönstret, något sönderpillad av lillan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0