Mässan

Wohoo jag kom upp i tid för att komma iväg i tid till underBara barn mässan =)
Hämtade upp F innan kl 9 och sen rullade vi mot Älvsjö. Vi var framme 09.15! Hahaha jag hade räknat med noll trafik men hade ändå tänkt att vi skulle ha tiden på vår sida. 
Planen var att vara bland de första 500 som gick in och därmed få en gratis goodiebag! Det fick vi =) Hurra =) 
Plus att vi båda hade skrivit upp oss på Loppi.se för att få en varsin påse därifrån med =)



Det var massor med grejor i påsarna. En del som bara var att kasta (typ reklam) men en del som faktiskt var användbart =)



Här är innehållet från Loppi påsen. Jag hade hört mycket gott om den påsen så jag hade höga förväntningar. Men aja. Bättre detta än inget. =) Brödet går ju att äta upp. Russinen med för den delen =) och tvättmedel går ju alltid åt =) Så allt går att använda =)



Detta var då innehållet i den orange påsen som vi fick vid entren =) Strumpor och en t-shirt, något ätbart till lillan, hudkräm, balsam, ett bananfodral och ett mobilfodral (den som ser ut som en foppatoffla) plus ett supersött litet mjukisdjur som lillan började tugga på omedelbart =)


Vo gick runt och tittade i alla montrar och hittade lite skojs. Men nästa gång så ska jag ha lite pengar med mig så att jag har råd att köpa något. Typ som de roliga mössorna som fanns eller någon napp eller flaska till lillan. 
Libero hade en blöjstation där man kunde byta blöja och få en ny blöja om man behövde byta på sin bebis. Jag gick givetvis dit för att byta blöja =)
Plus att de delade ut massor av oljor och annat. 



Bra att ha extra hudkräm =) Amningskupor går alltid åt.

Jag har en påse till med grejor. Men den blev kvar i bilen så uppföljning sker. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0