missat samtal

Natten har inte varit den bästa. Jag vaknade av att lillan skrek helt hysteriskt. Inte att hon grät, bara skrek. Så jag tog upp henne, tröstade och lade i vår säng. Tji fick jag för att jag tänkte att jag och maken skulle få sova ensamma hela natten.

Jag vet inte vad klockan var när jag tog upp henne ur hennes säng. Vi båda somnade om ganska fort. Men innan kl 05 vaknade hon igen. Hon låg och sparkade på mig och låg och pillade på pappa. Hon försökte vända på sig 1000 gånger om men fick inte riktigt plats för det. Plus att hon låg och skrattade för sig själv och var allmänt glad. Bara att kliva upp alltså!

När jag kollade klockan (då lillan höll på som mest) såg jag att jag hade ett missat samtal. Klockan 01.16 hade det ringt. Vem ringer så sent? Varför? Och varför inte lämna meddelande så att jag kan ringa upp eller iaf få reda på vem det är!? Blir ju sjukt nyfiken.

Nu sitter/ligger vi i soffan. Makens alarm har börjat ringa och jag ska gå och peta på honom snart om han inte stänger av skiten.
Lillan leker med sina nya gosedjur samt en colaflaska (så klart) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0