morr

Dagen som började helt strålande med en redig sovmorgon till kl 10! Sen när jag ammade tänkte jag spela wordfeud samtidigt. Men det gick inte. Hepp, så jag gick in på facebook på mobilen. Det gick inte heller. När jag ammat klart provade jag att gå ut på nätet på datorn. Men tji fick jag. Inget funderade. suck.
Att inte kunna spela eller kunna gå ut på facebook är helt okej. Men jag hade ett recept på mailen som jag inte kom åt. Så jag fick tänka om helt och hållet när det gällde middag. DUMMA INTERNET!

Stuttade iväg till öppna förskolan med lillan. I strålande solsken =)
När vi gick därifrån regnade det och kändes som om det var 10 grader kallare. 
dumma väder!
Nä, egentligen bryr jag mig inte om vädret, är bara irriterad på att internet inte ville fungera som det skulle. men nu funkar det ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0