Natten

Denna natt har varit lååååång. Morgonen har oxå varit ganska lång. Lillan har inte alls varit på humör.
I natt skrek hon massor. Hon grät helt förtvivlat flera gånger. Första gångerna gick det bra med att bara få nappen. Men kl 3 då skrek hon nästan lungorna ur sig. Hon ville äta men det går inte när hon gråter för snoret täpper till näsan. SÅ jag satte igång en låt på youtube som hon fick titta på några gånger. Efter tredje gången (1,30 minuter x 3) så var hon lugn nog för att äta. Så hon åt tills hon var nöjd. sen tillbaka till sängen. Hon somnade om jättefort. Men vaknade ändå varannan timme eller så och grät. Men när nappen var tillbaka i munnen så blev det bättre. På morgonen var hon glad när hon vaknade. Fast det syntes mycket tydligt att hon var trött fortfarande. 

Hon har gråtit av allt hittills. Av att ligga själv i gymet. Av att vara i famnen. Av att sitte upp och titta på skärmen. Av ren trötthet!
Så det har väl varit lite kämpigt. Speciellt när jag varit på toa. För då fick hon inte följa med och då vrålade hon massor. 
Jag tror jag vet vad det beror på. Jag hoppas att det går över snart.
Min lilla skrutta. 
Nu sover hon i vår säng. Jag som hade gjort gröt till henne :P Men hellre att hon sover så att hon är piggare och gladare sen. =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det går upp och ner med bebisars humör och vad de vill/inte vill. Ta en lång promenad så blir hon glad =)

Svar: precis =)
Petra

2012-10-13 @ 16:45:11
Postat av: Mamma

Ja det går upp och ner med bebisars humör och vad de vill/inte vill. Ta en lång promenad så blir hon glad =)

Svar: Ja det gör ju det. Det blev ingen långpromenad. Hon sov middag för länge. Ville absolut inte väcka henne idag. Vi var ute en kortis iaf =)
Petra

2012-10-13 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0