Snabbis

LÄgger in ett kort inlägg här på kvällskvisten, eller halvt om halvt mitt i natten.
Idag åkte vi till svärfar lite hastigt och lustigt. Tur att maken körde. jag hade knappast vågat köra i de där kringelkrokvägarna när det är så där mörkt. Ett djur såg vi fast vi vet inte vad för djur. Något litet som en räv eller katt eller annat kolijox.
Svärfar hade skickat sms till maken och skrivit att det var farfars dag eller så (typ som fars dag eller så). Han hade hört det någonstans. Så därför åkte vi dit. Vi fikade och pratade och de busade med lillan.
Sen hem igen på kringelkrokvägarna. =)

Kan ju tillägga att natten till idag tisdag 9/10 sov lillan hela natten utan ett endaste pip om nappen. Plus att hon sov ända till klockan 10!!!! SOVMORGON! (kanske jag skrev om tidigare, minns inte).
Nu ikväll hoppades jag att hon skulle somna lätt och smidigt med sin pappa som hon gjorde igår. Men icke, hon låg bara där och skrattade och trodde att det var busdags. Klockan kvart över tolv somnade hon i min famn. Så jag hoppas på sovmorgon imorgon med. Men det lär ju inte hända.
Nu sängen för min del med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0