World Cup

Denna helg är det world cup i simning på eriksdalsbadet i sthlm. Jag brukar gå och titta på det. Det är liksom som en tradition. Men i år blev det inte av. Visserligen finns det en dag imorgon med men då ska jag på mässa =)

Maken är på world cup. Inte som publik och heller inte som tekniknisse. Nä han är tidtagare/vändningskontrollant. Så skojs! Idag har jag sett honom på tv:n. Han var på bana 2 =) Får se vilken bana han har imorgon. Hoppas att han är på startsidan iaf =)
Maken sover på hotell. Det som ligger precis brevid badet. Minns inte riktigt vad det heter. Simmarna bor på det hotellet med. Vet inte om det var förra året eller förrförra som vi var där och jag fick syn på Roland Schoeman =) YEAH!!!




Wiie =) Lyckan var total =) Samma år såg jag vääääldigt många snygga/roliga/bra/inspirerande simmare =)
Ingen Sarah Sjöström i år dock. Hon har nyligen varit sjuk så hon avstår.
Men många andra bra simmare. Så kul att följa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0