HU!

usch fy och blä. 
jag tittar på gårdagens uppdrag granskning. Jag törs knappt titta. Jag bara lyssnar men vet inte om jag ens vågar göra det. De pratar om att spricka i samband med förlossning. Det är så äckligt läskigt att det inte är sant.
Nu för första gången känner jag mig rädd för en eventuell framtida förlossning. 
Jag borde verkligen inte ha tittat eller lyssnat.

När jag födde lillan fick jag sys med tre stygn. Sen på efterkontrollen så kollade hon stygnen och kände om jag kunde knipa eller inte ( jag kan knipa =) ). 

De där tjejerna i programmet hade spruckit hela vägen bak till ändtarmsöppningen. plus att de visade en bild på hur det ser ut =( 
programledaren sa att om man är känslig så bör man blunda nu och det gjorde jag. Men nyfiken som jag är öppnade jag ögat för att titta bara lite. Hu vilken hemsk bild jag såg. USCH!! Stackars människa.

Nej nu släpper vi det där...
Jag hade tur helt enkelt och hoppas att jag har det sen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0