Kaos

Lillan har varit en riktig buse idag.
När jag skulle byta hennes blöja vänder hon sig om (som vanligt) för att pilla på planchen som sitter vid skötbordet.
Men denna gång fick hon syn på alvedonflaskan som stod där oxå.

Så först drar hon av korken på flaskan och sen välter flaskan (som är nästintill full) för att suga på korken som smakar alvedon. Flaskan töms mer och mer men jag har händerna fulla (håller upp fötterna med ena handen ooch torkar med andra). Så tillslut släpper jag henne och tar flaskan och ställer upp den på hyllan.
Sen var det bara att börja torka skötbordet. Men innan jag kunde göra det så var jag ju tvungen att byta klart hennes blöja.
Lite kaotiskt om jag får säga det så.

Nu är lillan ren och skötbordet med =)

Nu duschen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0