Ny napp

Jag har shoppat idag. Mer än vad som var planerat. Tanken var att jag skulle kolla på träningsbyxor till mig. Jag hittade ett par som jag köpte för 150 kr. Helt okej pris och jag behöver byxor för mina andra håller på att falla isär. Men mest behöver jag en träningsbehå så att pattarna inte studsar runt så mycket när jag hoppar. Hahaha! Det fanns träningsbehåar men jag missade dem när jag kollade runt i butiken. Från 50 kr och uppåt. Det blir bra sen :)

Från stadium outlet skuttade vi över till kappahl för att köpa en overall till lillan. Det blev en från märker newbie. En luden och mjuk overall som är beige. Den kostade 299 men jag hade 25% rabatt så att det blev aningen billigare. Overallen betalade svärmor som en 6 månaders present till lillan :)

Sist så skuttade vi över till babyproffsen. Skulle kolla efter en ny napp. Det slutade med att jag köpte en napp, en påse badleksaker och en sked :) pengarna bara sprang iväg :/
Aja, gjort är gjort och kommer aldrig igen. Jag är nöjd med inköpen ändå :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin napp och köp träningsbehån, de är okej för det priset =)

Svar: jo jag ska köpa träningsbehå. men någon behöver hålla koll på lillan medan jag är i provhytten. =)
Petra

2012-09-27 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0