Tisdag den 4 september

Dagen har gått i ett sträck.
Ingen rast ingen ro. Eller så.

Vi började med en långpromenad med vovven.
Sen var vi svettiga som få så jag skuttade in i duschen. 

Efter duschen kutade jag och lillan ner till öppna förskolan för att vara med på sångstunden. Det är så kul att se bebisarna stirra på varandra.

När sångstunden var klar gick vi hem för att äta lite, både lillan och jag.
Under tiden vi åt så kördes disk och tvättmaskinen.
När vi ätit klart var det bara att tömma dessa.

När maskinerna var tömda åkte vi hem till svärmor för att äta middag. (mest åkte vi dit för hon vill gulla med lillan =) )

Väl hemma igen kunde vi äntligen slappna av lite. Bara varva ner framför datorn och busa med lillan (som inte får titta på datorn). 
 Nu väntar sängen på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0