I natt..

.. jag drömde något som jag aldrig drömt förut...
Elller så.
Men ibland har jag väldigt udda drömmar. Oftast minns jag dem. Häromnatten drömde jag att jag hade en minigris som fick kultingar. Helt plötsligt hade jag 6 grisar att ta hand om. Vi bodde i simhallen och jag förstår inte hur jag hade tänkt att det skulle gå ihop.

Men det var inte det jag ville skriva om egentligen.
I natt när jag lade mig i sängen låg min make lite hur som haver i sängen. Han tog upp på tok för mycket plats. Därför lade jag mitt ben på honom för att ens få plats.
Då vaknar han, tar tag i mitt ben och säger att jag ska ta henne.
Ta henne frågar jag.
Ja innan hon rullar ur sängen svarar han.
Då började jag att fnissa lite. Han trodde att det var lillan som låg där vid benen och var orolig för att hon skulle krypa ur sängen. 
Men jag sa tilll honom att det vara bara han och jag där. Då sa han bara jaha och somnade sen om på momangen.
Jag undrar om han faktiskt var vaken när han sa alllt detta eller om han talade i sömnen. Det vore faktiskt inte helt omöjligt. Ska kolla lite med honom ikväll när han kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0