Knän

Igår blev det ingen löpning alls. Mina knän vill inte riktigt. När det gör ont av att gå i trappor eller så fort jag trycker ifrån lite hårdare så kan det vara bra att avstå.
Maken sa bestämt att jag borde vila knäna lite.
Men man kan ju cykla om knäna värker. Cykling är ju mildt. 

Så jag skuttade ner till cykelförrådet för att pumpa upp däcken. Det gick inte. Jag kämpade i mängder men inget hände.
Maken gick ner och försökte han med. Utan framgång.

Efter en stunds diskussion bestämde vi oss för att sticka till Jula på barkarby för att köpa nya ventiler. Det var så dyrt! Hela nio!! kronor. Haha.
När vi var hemma igen fixade maken till cykeln och pumpade i luft. Men när det var klart var klockan 20.30. Så det blev ingen cykelrunda igår. Får ta det idag istället.
Förhoppningsvis har jag sällskap på cykelrundan =)

Får se sen ikväll hur det blev med det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0