Tandläkaren

Hua mig vad dyrt det är att gå till tandläkaren. Då har jag ändå fått rabatterat pris.
Kom dit för tidigt. Fick för mig att jag skulle vara där kl 12.15. Men skulle vara där 12.30. Suck. Fick vänta en halv evighet ju!

Väl inne hos tandläkaren, som förövrigt är väldigt bra, fick jag bedövning. Den bedövningen sitter i än. Är lite läskigt hur bra den är. När jag var liten var bedövningarna inte alls så här bra. Det gjorde så jäkla ont alltihopa. Men idag har jag inte känt mer än just sticket vid bedövningen.

Det har borrats och grejats så nu är mitt hål lagat. =)
Visst känns det bra att det är gjort. Men jag har ju ett till hål som ska lagas i maj månad. Det ser jag inte fram emot alls.
Tur att det är låååångt kvar. Iaf om man räknar minuter :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0