Trött!!

Attans vad trött jag är just nu.
Längtar till sängen. Ska alldeles strax besöka den.
Har jobbat idag. Det var skojs.
Känns extra bra när man får en bamsekram från en av tanterna. Inte ofta det sker liksom.

Imorgon ska jag jobba igen.
Kommer inte att bli så många steg imorgon tror jag. Ska in till stan för att lämna lillan till hennes mormor. Sen åker de till Västerås.
Jag och maken åker dit på fredag efter jobbet.
För just nu verkar det som att jag ska hoppa in extra på hans jobb. =) Ska bli spännande. =)
Får väl svar imorgon om det blir så eller inte. Hoppas på ett ja!

Nä sängen var det ja.
Höll på att glömma, men tröttheten gjorde sig ordentligt påmind =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0