Förskolan

Lillans avdelning heter kråkboet. Alla avdelningar är något med kråkor. Lite gulligt tycker jag.

Vi har varit här sen 9. Vi började med att leka inomhus. Sen gick vi ut ett tag. Lillan fick massor av kramar av en kille :) hon sparkade boll med en tjej och hade allmänt roligt.

Efter uteleken var det samling inne med en kort sångstund. Tre sånger sjöng de. Sen var det lunch. Makaroner och falukorv.

Sen kom den där sovstunden som vi har inte fasat för men vi har väl varit skeptiska.
Vi gick in i sovrummet och började natta. Lillan kastade sig runt som vanligt men det syntes tydligt att hon egentligen var jättetrött.
Hennes förskolelärare tog henne i famnen och gungade henne till sömns. Så nu sover hon och jag är förpassad till lärarrummet. Jag ska sitta här tills hon vaknar för att se hur hon reagerar när hon vaknar. Lagom kul :)

Men hittills går det bra :) hon har kul och springer runt massor.
Imorgon ska jag gå hem innan lunch för att se hur det går för henne :)

https://cdn1.cdnme.se/1464731/7-3/pic_520371259606ee75c7887e53.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla myspysan, så fin orange väst o alldeles ensam i sitt lag :)

Svar: Alla barnen hade orange västar men jag valde att inte fota dem då jag inte har frågat om lov om jag ens får fota dem.
Petra

2013-08-08 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0