Imorgon då...

Min tå ser fördjävlig ut. Men jag kan gå normalt och det värker inte alls på samma sätt som igår.
Jag tror att det kommer gå över fort. Visserligen känns det svullet och trångt vid tårna men det är inte så konstigt. Eller?

Imorgon ska maken tillbaka till arbetet, Han har haft tre veckor semester. Det kommer kännas tomt här hemma. Men det gör inget. Han har nästan klättrat på väggarna vissa dagar. Så han behöver få komma tillbaka till sitt arbete. 

Jag ska lämna och hämta lillan på förskolan. Får se hur hon reagerar på det. =)
Längtar redan tills jag får hämta henne.
Det känns som om jag uppskattar tiden med henne mycket mer nu. Jag har alltid uppskattat tiden med henne men helt plötsligt känns det extra viktigt att umgås. Jag förstår ju att det beror på att hon är borta på förskolan så många timmar per dag. 
De dagar jag jobbar ser jag henne bara från det att hon vaknar tills hon blir lämnad på förskolan. På kvällen träffar jag henne inte alls =( Hon sover sen länge när jag väl är hemma. 
Så de få timmar jag har och de lediga dagar jag har ska vi röja och leka järnet =)

Men tillbaka till morgondagen.
Jag har planer på vad jag ska göra. 
Inte ett dugg roliga planer om jag får säga så men det skiter jag i!
Förhoppningsvis blir det en vända till återvinningscentralen.
Måste kasta alla jäkla kartonger som kom med sängarna.
Sen städa i allmänhet i lägenheten då det verkligen har blivit sunkigt under semestern.

Skojs va?!
Får se hur mycket/lite jag hinner/orkar med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0