Nöjd

Jag är rätt så nöjd med min insats igår.

Jag nådde mitt mål. Alla kartonger är borta. Jag åkte till återbruket och kastade skiten. Det känns så bra!!
Shoppingen jag gjorde igår är jag oxå nöjd med.
Åkte tillbaka till barnens hus när jag hade hämtat lillan. Köpte ett till paket trästavar (efter ett samtal med maken som sa att det bara var att tuta och köra).
Lillan fick en boll, en hatt och en till bok och lite annat smått och gott.

Känns bra att en av hennes julklappar är klara iaf (trästavarna).
Köpte även makens present igår. Vet inte alls vad han kommer tycka om den. Jag börjar redan ångra den. Haha. Vill köpa en liknande fast på ett annat ställe. Men får se vad han säger. 
Nu är det bara två dagar kvar tills han fyller år.

Jag har bett maken komma hem lite tidigare från jobbet på torsdag. Så vi kan mysa tillsammans. =)
Lillan ska få komma hem tidigare från förskolan och på fredag ska hon få vara ledig. =)

Det blir nog bra det här.
Idag fick jag lön. Så jag ska väl ta och betala mina kräkningar. 
Bäst att göra det på en gång. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0