På förskolan

Nu är lillan lämnad på förskolan. Jag fick en chans att prata lite med hennes lärare ostört och hon sa att det går bra på dagarna. Lillan leker och pratar och busar och klättrar. Låter bra det. Dessutom äter hon bra och sover gott under sovstunden. Det är härligt att höra. Speciellt i och med hut ledsen hon har blivit när jag har lämnat henne.

Idag hade hon så där bråttom iväg igen. Fastän jag fördröjde tiden hemma med dusch och annat så ville hon gå redan 9.50. Så vi gick. Lillan gick ca 80% av vägen själv. Det är inte så långt till förskolan men det tog ändå 30 minuter när hon fick gå själv. I normala fall tar det 10-15 minuter.
Men det var ju lugnt. Vi hade lite tid över så att säga.

Passade på att ta lite kort på lillan när hon spatserade fram :)
Mammas hjärta!! ❤❤❤

https://cdn3.cdnme.se/1464731/7-3/pic_52171f19ddf2b3547d2f066b.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mormor

nästan alla brn blir ledsna när dom blir lämnade på dagis det går över bara mamma har vänt ryggen till en normal rektion alltså

Svar: ja det tillhör. det går över snart =)
Petra

2013-08-23 @ 20:13:37
Postat av: Mamma

Skruttpluttan <3
Det syns att hon har mycket rött i sitt hår på dessa kort =)

Svar: Ja ibland är hennes hår rött och ibland blont och ibland brunt. =)
Petra

2013-08-23 @ 23:51:50
Postat av: mormor

vet du att min riktiga mamma var rödhårig mörkt rött

Svar: Nej det visste jag inte. Häftigt!! =)
Petra

2013-08-26 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0