23 december

Usch vilken natt. lillan vaknade strax innan två. Hon var vaken till 4. Jag känner mig rätt så sliten idag. Vid 4 när hon äntligen somnade låg jag och grät av utmattning. Jag var helt färdig. 
Hon vaknar kl 6 igen och är vaken till 7. Sen sover vi i en timme. Men det räcker inte för min del iaf! Jag är som en zombie idag. 

Nu har vi just kommit hem från en runda i jakan. Mötte svärmor där av en slump så vi åt lunch tillsammans. Lillan somnade på vägen till tåget och sover än. Tänker inte röra henne. Hon får sova en stund. 

Imorse fick hon gå till tomtenallen som vanligt.


Så glad över att finna ett paket!!


Paketet


Jag tyckte sömnbristen märktes i och med att hon blev gnälligare och mer frustrerad än vanligt av att inte få upp paketet. 
Men hon kämpade på ändå!


Nästan allt papper borta.


En bok om katter :) 
Den skulle så klart läsas på en gång!!

Efter paketöppningen åt vi frukost och sen skruvade jag ihop lillans möbler.



Lillan hjälpte till lite. Måste ju prova det som mamma gör.



Ställde in möblerna lite snabbt. Får se om de får en annan plats sen kanske.


Allt är invigt. Lillan är mycket nöjd!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Vart ju bra med bord o stolar:) snart måste hon ha ett större rum;);)


Svar: Ja det blev jättebra! Ett större rum eller fler rum vore super.
Petra

2013-12-23 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0