Fixar och donar

Jag tänkte sova till 9. Men lillan ville upp redan 7. :/ 
Jag är för trött för mitt eget bästa just nu. Lillan med för den delen. Hon är supergnällig och gör allt för att inte sova. 

Vi började dagen med att köra igång diskmaskin och tvättmaskin. Sen började vi baka.


Mintkakor skulle det bli. Jag har fått recept av en av mina kunder på jobbet.

Medan kakorna torkade gjorde vi pepparkaksdeg. 


Början till degen.


Sen skulle man doppa mintkakorna i choklad.
Så det har vi sysslat med.


Så himla goda! De bara smälter i munnen :)

Jag har påbörjat en annan grej med. Får se hur den blir sen :)




Kommentarer
Postat av: Maxine

Hej Petra! De där mintkakorna såg jättegoda ut, skulle du kunna skicka receptet till mig? Kram

Svar: Jag har mailat recept till dig :) kan lova att mintkakorna smakade underbart :) kram
Petra

2013-12-20 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0