Fredag den 13:e

Vilken bra start på dagen jag fick. Eller inte. 
Mitt alarm ringde inte, eller så har jag stängt av den i sömnen. 
Jag vaknade 07.20 av att maken ringde och väckte mig. Jag som hade ställt larm till 06.45!!
Upp och hoppa. På med kläder. Springa och hämta lillan som fortfarande sov. Hon ville inte vakna. Men jag klädde henne i rekordfart och då vaknade hon till. 
På med overall och lucialinne över det.

Sen in i bilen (maken hämtade oss eftersom att vi var sena). Han låste dörren.

Efter lucian fick jag skjuts hem av våra snälla grannar. Deras barn går på samma förskola som lillan.
Väl hemma insåg jag att jag hade glömt hemmanycklarna. Jag kommer inte in!!! Tur att jag inte var akut toanödig. ;)

Så nu sitter jag på bussen mot makens jobb för att hämta hans nycklar ;) heja mig! Skyller på fredagen den 13:e :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Glömde du kameran också??? Vill se kort :)

Svar: jag hann inte lägga upp en bild innan jag pajade mobilen =) Men nu så =)
Petra

2013-12-13 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0