Julgrupp

Hurra hurra för mormor som fyller år idag.
Jag har gjort en julgrupp till henne i present. 
Eftersom att hon läser denna blogg så ska jag tidsinställa inlägget så det kommer upp efter hon fått presenten.

Jag är meganöjd med resultatet.

Så här gick det till steg för steg.
(Förutom inhandlandet).



Hitta en bytta av något slag.



Ju fler blommor desto större bytta (döööh).. ;)


Häll i en hel del jord.


Stoppa ner de blommor du vill ha. Fyll på med mer jord så att blommorna inte sticker upp för mycket ur jorden.


Jag hade jord nästan hela vägen upp till kanten.


Sen är det valfritt hur man dekorerar. Jag valde grön mossa som fick täcka all jordyta.


Sist pulade jag ner lite svampar och snökulor för syns skull (och för att "dölja" skarvarna från mossan), 

Jag är fett nöjd!!

 Det gick lika fort att göra julgruppen som att skriva detta blogginlägg ;) så jag lär väl göra en till lite senare kanske :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin julgrupp, du har öga för sådant pyssel. Tack för kransen, den var jättefin <3

Svar: Tack mamma =)Varsågod =) Hoppas att den inte tänker barra av sig =)
Petra

2013-12-10 @ 21:57:48
Postat av: mormor

tack för gruppen och kransen jag blev fett nöjd jag också jättefina

Svar: varsågod mormor =)
Petra

2013-12-11 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0