Kvällspyssel

Äntligen snöar det ordentligt! Lillan sa att det regnar. Nästan rätt men ändå så fel :)
Jag ska lära henne ordet snö tänkte jag :)

Ikväll har jag pysslat lite. Hade egentligen tänkt att göra detta imorgon men fick ett ryck nu ikväll. 


Nya kransar. En till oss och en till någon annan. Typ den som vill ha den ;)


En hänger redan på vår dörr. Tack svärmor för den superbra magnetkroken :)


Den andra är klar och ska läggas ut på balkongen så att den håller :)

Köpte en enorm kvist (jag orkade inte nalla i skogen) på den lokala blomsterhandeln för 20 kr. 

Kransarna är lite spretiga här och var men det gör inget. Det är bara kul att det syns att den är hemgjord! 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina kransar:)

Svar: Tack mamma. Vill ni ha en? =)
Petra

2013-12-07 @ 00:13:15
Postat av: Mamma

Ja tack, vart hittar man en klämma då =)

Svar: Jag tror vi har en här hemma som du kan få :)
Petra

2013-12-08 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0