Svänger

Jag hoppar lite från det ena till det andra idag känner jag.
Vill inte tänka mer på besiktningen. Väl där ville jag bara gråta. Jag får nästan ångest av att göra besiktingar. Det är nervpirrande. Tur att det bara är en gång per år. Eller ja för oss två gånger. SUCK!


Då hoppar vi vidare till nästa grej. Natten mellan torsdag och fredag är det vår bröllopsdag. Men natten menar jag att vår bröllopsdag inte riktigt extisterar. Inte i år i alla fall. Vår första riktiga brölllopsdag är om tre år. dvs år 2016. Det är för/nackdelen med att gifta sig på skottdagen.

Min syster kommer hit på fredag och ska sitta barnvakt. Lyllos henne ;)
Jag och maken ska in till stan och äta. Vi ska gå på vår "årsdagsrestaurang" Vapiano!
Vi har gått dit på många årsdagar så det har blivit lite som en tradition. Men vi missade de två senaste. Bebislivet gör att man inte riktigt hänger med alla gånger.

Dagens chock. Vi har inte storhandlat. Vilket vi alltid gör på tisdagar annars. Får bli imorgon istället.

Maken och R åkte till soptippen med lite grejor. Bland annat några kartonger som vi har haft längre än vad jag har stått ut med. Har fått några utbrott på de där kartongerna.

Middag idag blev tacos. Vi åt i lugn och ro då lillan somnade innan vi började äta. Hon skippade andra sovstunden och har hållit igång hela dagen. Trots detta har hon varit väldigt glad.

Lillans tredje tand är nu synlig i överkäken. Hon är vääääääldigt bitig. Så stoppa inte in fingrarna i munnen på henne om du är rädd om dem =)

Postade brev till kommunen idag. Tackade ja till lillans förskoleplats men med önskan om att stå i kö till vårt förstahandsval. =)

Det har hänt en del bra saker som överväger den dumma besiktningen. Så jag kommer nog somna nöjd ikväll =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0