Babypulka

Idag var svärmor här för att träffa lillan lite.

De busade och gullade och hade trevligt. Sen fick vi pengar av henne så att vi kan köpa en babypulka till lillan. ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat efter att få ta ut henne till pulkabacken och busa lite. 
Förmodligen kommer hon gilla pulkan mer än åkandet om jag känner min dotter rätt. Men jag hoppas att hon ändå gillar att åka pulka lite =)





Har nu på kvällen packat allt som behövs inför resan till Västerås. 
Ska på ljusparty imorgon. Yey!
Vet inte hur jag ska göra med allergitablett. Ska jag ta en och vara superdåsig eller ska jag ta en och hoppas att jag orkar vara kvar ett tag ändå. Jävla allergier. Det blir så omständigt.





Nu borde jag ha sovit för läääääänge sen. Bara i fall att lillan tänkte vråla hela denna natt med. Men just nu verkar det lugnt och jag håller tummar och tår för att det ska fortsätta så. 
Ska lägga in lite bilder från dagens promenad sen. Plus ett fel. Hoppas att ni kan se felet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0