Gardiner

Vad gör man när man är hemma och är sjuk? Jo då syr man gardiner.

Jag blev klar med dem som ska sitta i vårt sovrum. De är uppsatta och allt :)

De som ska vara i lillans rum är iaf sicksackade ;) gör resten imorgon.

Sen började jag på ett tredje par gardiner. Det paret ska ges bort i present. Så jag hoppas att jag lyckas bra med dem :)

Mitt i sicksackandet gick lampan på symaskinen sönder. Så jag traskade iväg till sybutiken på gatan. Den hade sommarstängt. Typiskt. Det var bara att knalla hem och hämta bilnyckeln för att sen åka till veddesta som har en sybutik. Men de hade inga lampor. Personalen sa att jag skulle åka till lampexperten i jakan för att få tag på en lampa.
Jag åkte till jakan men klev in på Coop istället. De har ugnslampor som är exakt likadana som symaskinslampor. Perfekt! 20 kr bara.

Imorgon ska jag sy vidare. Jag är så nöjd över att jag lyckades fixa lampbytet själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0