Lite om helgen

Jag har haft jobbhelg. Men ändå har vi hunnit göra en del.
På lördagen grillade vi till lunch. Grillade korv :) hade trevligt sällskap i form av C och hennes hund. Innan grillningen får jag och maken och lillan till affären för att fylla på förråden och kylskåpet.

På söndagen var jag och lillan till badstranden. Vi cyklade dit :) lillan är helt galen och bara stormar rakt ut i vattnet. Hon struntar i att det blir djupt och att hon inte kan simma.
Vi badade ganska länge och gav upp när hon frös så att läpparna skakade.

Mobilen har jag lämnat hemma för det mesta. Det är skönt. Lite mer frihet om man får säga så :)

Nu leker vi i lillans rum. Leken består mest av att lillan kastar bollar omkring sig och sen hjälps vi åt att plocka ihop dem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0