Semester.

Jag har tagit en kort blogg semester. Det var ganska skönt. 

I helgen var det power meet i västerås. Vi var dit till fredagen och tittade på finbilscruisingen. Det var varmt och fint väder och mycket folk och fina bilar =)

Vi stannade kvar över natten. Sen blev lilllan kvar hela helgen.
Jag jobbade extra tidigt i helgen. Började 15.10 och jobbade till 22. 
Igår kväll efter jobbet åkte jag till västerås för att hämta upp lillan. 

När jag kom fram till västerås hämtade jag upp min lillasyster. Vi åkte till framnäs och tog oss ett dopp. Mitt i natten!! Klockan var 00.30 när vi doppade oss.

Idag har vi (jag lillan och lillasyster) gjort erikslund osäkert. Vi åt lunch på tzatziki och sen tog en lååååång promenad på ikea. 
Jag köpte nästan en säng!!
Men jag fegade ur. Haha. Tordes inte utan makens tillåtelse =)

Efter ikea åkte jag hem till familjen I på gryta. Vi fikade och busade med lillan. Så kul att träffas så där lite huxflux. Jag hade mött S på ikea och därför bokade vi in en träff. 
=)

En trevlig dag. Precis vad jag behövde efter en lång jobbhelg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0