Kalas

Idag har jag haft stort kalas här hemma. Eller ja, lagom stort. Alla fick plats i vardagsrummet utan att behöva tokträngas. 

Först kom mamma och lillebror. Jag fick blomsterlådor till balkongen och en plåtburk med mumin. I burken låg döskallestrumpor och presentkort på ikea =)
Jag fick även pepparkaksformar (mumin). Så vi ska baka mumins pepparkakshus i vinter. 
Pappa stannade hemma då han var sjuuuk =)





De hade med sig en present från mormor och morfar med. En vetekudde. Jag tog kort på den men den visar inte den härliga färgen på kudden tyvärr. 
Så bra att ha om jag skulle få nackspärr igen eller värk någon annan stans.



Den presenten var svår att lista ut vad det var innan jag öppnade. Paketet var ju så himla tungt.

Av min syster med sambo fick jag slushmakers eller hur man ska förklara. Man  kan göra slush med dem. Ni vet smaksatt is som man dricker i sugrör. Det ska bli kul att prova dem. 
Tog ingen bild på dem tyvärr då vi redan har rengjort dem för att stoppa dem i frysen. Men ni får se sen när de ska användas =)

Svärfar med fru kom också på besök. Jag fick hör och häpna en ny mobil av dem!
En bättre begagnad som svärfar sa =) Den har mer utrymme än min gamla och är utan spricka =)



Min gamla och min nya =)
Utöver telefonen fick jag/vi också plantor till balkongen. Ska ta kort på dem imorgon så att ni får se. De är helt enorma =)

Sist kom systrarna I =) Jag fick lite hemmaspa grejor. Bland annat footner. Ska testa det snarast. Ni ska få resultatet! 



S och J stannade på middag. Vi åt tacos tills vi knappt orkade stå längre. =)
Jag och J tog med lillan till affären för att köpa det sista som vi hade glömt eller bara saknade. =) 
Lillan höll på att somna på vägen hem. Så jag, dumma mamman, tog nappen ifrån henne så att hon grät hela vägen hem.
Väl hemma igen var det pyjamasdags och sen sängen och välling. Men hon orkade inte dricka vällingen utan somnade på fläcken. Trött liten busfia =)

Jag höll precis på att skriva att det var allt. Men då ljög jag.
Min present från maken hade jag glömt.
Jag fick biljetter till IRON MAIDEN!!!!
Wohoooooo =)
Den 13 juli ska vi rocka loss!!!

Tusen tack alla ni som kom hit och firade mig idag <3 och tusen tack till alla gratulationerna =)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0