Sommar

Nu är det sommar på riktigt. Eller hur?

Jag är trött som tusan. Lillan vaknade kl 2 och började busa järnet. Sen efter det sov hon väldigt dåligt och oroligt.
Så jag har oxå sovit dåligt och oroligt.

Vi klev upp kl 8 efter att jag maskat lite. Lillan ville kliva upp kl 7 men jag vägrade. Åtta är smärtgränsen just nu :)

Men upp kom vi, lillan åt välling och ville sen klä på sig. Hon kom gåendes med sina shorts och visade klart och tydligt att det var dem hon skulle ha.

Så vi klädde oss och gick ut för att plocka blommor. Det måste vara sju sorters blommor. Hittade tyvärr inga prästkragar. Men det blev fint ändå.

Nät vi kom tillbaka väckte vi pappan i hushållet och åt frukost tillsammans. När frukosten var uppäten gjorde jag tårtan som vi ska äta ikväll :)

Skönt att ha fått så mycket gjort redan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0