dålig dag

okej. dagen började helt okej. Men det blev bara inte bra till slut.
Först sov vi lääääänge. Så skönt så!

Men när vi vaknade så verkade lillan väldigt hängig. Hon ville inte äta och dricka utan bara hängde. Så jag tog tempen. Klart hon har feber!
Själv har jag halsont för två.
Så vi har sjukstuga här hemma.

Sen kl 16.34 ringer min chef och frågar vart jag är. Tydligen skulle jag jobba idag. Jag som var helt inställd på att jag skulle jobba imorgon och på fredag. men det var visst idag och imorgon.
Men jag kunde inte åka med sån kort varsel. Om lillan hade varit frisk hade det nog gått bra. Men nu var hon inte alls pigg så jag kunde inte åka. Känns ju lagom kul, eller inte. 

Nya tag till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0