Söka jobb

Jag är inne nästan dagligen på arbetsförmedlingen för att titta efter nytt jobb.
Jag gillar mitt jobb ännu men är väldigt sugen på nytt. Visserligen har jag bara jobbat där sen 2011 eller 2010? Minns inte riktigt hur länge. Men det är inte världens bästa jobb.
Pengarna är inte så många. Haha. Låg lön taskiga arbetsmiljöer (rökigt hos en del, allmän stank hos andra). och alla kollegor vantrivs mer och mer pga pennan. Det är stressigt enligt dem. Jag kan hålla med ibland även om jag fortfarande tycker att det blir det man gör det till.

Så, nu har jag iaf skickat iväg två jobbansökningar. Ska skicka iväg två till imorgon tänkte jag.
Måste bara fixa till mitt CV så att det ser snyggare ut. Nu är det vääääldigt plottrigt. Men det står rätt namn och adress iaf. Det är huvudsaken.

Nä jag fastnade framför en bra film nu. Attans. Jag som ville sova... Det kan jag knappast nu när jag har börjat titta på den. Äh det är bara 50 minuter kvar ju! Blir säkert bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0