Vandalisering

Okej. Jag tror nästan att jag börjar bli lite orolig.
Hela dagen idag och igår har det stått om bränder och vandalisering i Husby. Nu har det hela eskalerat så pass att det är lite över hela stan!

I Jakobsberg är polishuset vandaliserat (aftobladets ord). Det brinner lite här och var. 
Känns ju lagom kul i och med att jag ska jobba där imorgon. Vill ju inte gärna stöta på någon vandal. Haha.
Tänk om det sprider sig hit till Kallhäll?
Tänk om någon sätter fyr på vår bil?
Våran Lucifer.

Undrar vad cheferna på jobbet har att säga om detta. Det blir ju ändå en säkerhetsfråga. Men kunderna måste ju få hjälp!
Måste nog hålla mig uppdaterad om det här tror jag.

Håller tummarna för att det lugnar sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0