bah


Bah...


hur ska man göra nu så här på slutet av året?!
Julen kommer =dyrt.
Jag har hittat min drömjulklapp jag vill ha från maken. Den kostar 990 kr. 
Men ännu hellre vill jag ha en fungerande ugn/spis. Det är 20% rabatt på alla vitvaror på ikea. Borde man passa på nu och skita i att ge varandra julklappar i år igen. Förra året gav vi varandra julklappar men året innan det lade vi pengarna på bröllopet och bebisen (lillan). 
Jag vet att man inte behöver ge varandra julklappar. Det är ju faktiskt inget måste. Jag har läst om många par som "unnar sig" något behövligt till hemmet istället. Kanske det är något att satsa på?!
Ska ta detta med maken.
Jobbigt att rabatten går ut den 27 november. 
Så jag måste mana på lite :P

Nu väntar jag bara på att extrajobbet ska skicka mina inloggningsuppgifter så att jag kan boka in pass och tjäna extra stålar. =)


Snart ska jag klä mig för att åka till jobbet.
Ingen hiss hos en av kunderna som har två besök. Bor sex trappor upp. YEY. gratis träning!
önska mig lycka till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0