kyligt

igår kväll när jag kom hem från jobbet var min man vaken =) Han var nästan pigg ju! det är kors i taket =)
Skönt med lite sällis på kvällen.

JObbet igår gick bra. Hissen som jag trodde skulle vara ur funktion fungerade än. Men mina kollegor var väl inte de allra roligaste. En fick raseriutbrott (oundkomligt) och stormade därifrån. Visserligen precis efter det att vi var klara men en del vart lite förvånade över utbrottet. 
Hade jag vågat så hade jag gormat på lika mycket. Min kollega som jag skulle arbeta med drar alltid iväg och börjar jobba innan vi ens har börjat. Sen blir hon putt på att vi inte kommer till kunderna samtidigt. Suck. Jag kanske borde köra raseriutbrott jag med ;)

Det var lite kyligt igår. Äntligen. Nu idag är det kallt med. Minus och frost. Snart kommer snön hoppas jag =)
när snön kommer ska lillan få åka pulka till förskolan =)

Mina inloggningsuppgifter till vakansen kom idag. så nu ska jag boka in extra pass så jag får mer ståååååålar. Jäkla tjat om stålar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0