Myrorna

Jag gillar verkligen myrorna. Man kan hitta allt där och till ett rimligt pris! 
Idag gick jag in bara för att jag såg att de hade börjat med julgrejorna redan. 
Tänkte bara titta lite.
Men så klart kan jag inte bara titta. Jag vill gärna köpa också. Vilket jag gjorde.


Påsen med innehållet.


En bordsduk 10 kr.


En duk att ha under julgranen, 30 kr.


Panelgardiner till köket, 30 kr. 

Så 70 spänn gjorde jag av med. Inte så farligt om jag får säga så :)
Nu klarar vi oss denna jul med tror jag. Kanske vi ska köpa någon julgransbelysning också. Men sen är vi verkligen klara för i år med pyntandet! 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra tips!!:)

Svar: Tack =) Jag är meganöjd med köpet =)
Petra

2013-11-05 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0