Önskelistor

Snart (än så länge är det ett bra tag kvar tack och lov) är det jul.
Snart....
Så förfrågningar om önskningar har redan dykt upp.

Därför tänkte jag spalta upp lite som jag kan komma på. Får väl uppdatera listan eftersom.

Min önskelista

Lite tråkigt kanske men en himla massa presentkort.

Presentkort på IKEA
Presentkort på manikyr
Bio (inklusive barnvakt).

Film
Dumma mig 2
Croddarna (the croods).

Böcker
Nyckeln (sista delen av engelfors-triologin)
Nattsländan (senaste delen av Katerina Janouch serie om Cecilia Lund, barnmorskan).

En ny familjekalender
(sån med kolumner för varje person).

Lillans Önskelista

Kläder strl 92.
Mumingrejor
böcker (gärna klassiker som Astrid Lindgrens alla böcker).
Strumpor strl 22 eller större. Helst strl 23 tror jag
Vårskor strl 23 (eventuellt).

Makens Önskelista

Kanske en rakapparat?
Något roligt spel till Ps3 (ej tekken eller gta5 eller battlefield4). 
Bensinpengar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0