Dumma fobi

jag är så jäkla trött. stentrött som man brukar säga.
Men jag kan inte sova.
Jag är rädd för att eventuellt ha blivit smittad.
Jag är rädd för att maken eventuellt ska ha blivit smittad.
Jag är rädd att lillan ska spy även i natt.
Jag är rädd att lakanen fortfarande innehåller bakterier som kan göra att vi blir smittade igen...

Kunde jag inte ha dragit på mig en anna fobi än kräkfobi??
Tyr fobi mot dammråttor eller så. Det hade ju varit perfekt. Förstå hur fint det skulle vara här hemma då. =) Eller fobi för spindlar eller ormar eller myror eller vad som helst...

Jag får alltid världens ågren av magsjukor/matförgiftningar och liknande. 
Men jag klarade av lillans kräkor idag iaf. Alla 7!!
Det går lättare för varje gång, det måste jag erkänna, men jag tror jag går in i chock eller så varje gång det händer. Haha!

Nä imorgon ska det gå bra!
Vi ska ut och röra på oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0