Lillan är sjuk

Åh nej. Lillan är sjuk igen. Vi vaknade av att hon kräktes i vår säng. Blääää!!

Hon har hunnit med tre kräkor på väldigt kort stund. Jag uppfattar det som slem men jag kanske har förhoppningar bara för att undvika eventuell magsjuka.

Nu ligger hon på golvet i vardagsrummet och sover. 




Lilla skruttan :/
Jag hoppas att hon har fått ur sig det hon behöver få ur sig. Men jag undrar vad det beror på. Är hon förstoppad? Eller är det magsjuka? Eller är det bara på grund av slem? Eller är det tänderna som spökar? Hon har ju en tand på g. En kindtand, de kanske är värre? Vad vet jag. 

Håller tummarna för att hon ska må bättre snart. Tvättmaskinen är igång för första gången idag. Vi har lakan som ligger och väntar på att bli tvättad som hat blivit nerkräkade nu på morgonen.
Maskinen kommer att få gå varm.

Ska väl försöka sova jag med så jag orkar med dagen. Maken skulle försöka gå tidigt från jobbet då han åkte extra tidigt nu på morgonen. 
Håller tummarna för det bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0