Lite shopping

Jag var ju till barkarby med min lillasyster i helgen. Då hittade jag ett par strumpbyxor till lillan som jag ville köpa. Men jag hade inga pengar. 
Igår kom det pengar från försäkringskassan :) vab pengarna är här :)
Så jag åkte tillbaka till barkarby idag för att köpa de där strumpbyxorna :)
Lillan var med och valde. 

Sen åkte vi till jakan. Skulle kolla på långärmade tröjor till lillan. Hon har väldigt få. Köpte i nästa storlek så att hon ska kunna ha den ett tag.
Var till hm. Jag gillar deras basic collection :) den är billig (3 för 99kr) och är alldeles lagom för lillan :)
Hittade en stickad tröja också som jag verkligen gillade :) 




Lite shopping som blev till lillan som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0