VARNING

STOR GNÄLLVARNING!!
VILL NI INTE VETA AV GNÄLLET KAN NI SLUTA LÄSA NU!

Okej...

Igår tuppjuckade spisen.
Den har ju strulat ett tag så det var väl inte helt oväntat. Jag ska testa den om ett tag igen för att se om det är permanent strul eller bara tillfälligt. Jag ska kolla på spisar på nätet idag också. Bara för att liksom.

Sen dåååå.
Idag fick jag sova en timme längre än igår. Det tackar jag för =)

MEEEEEEN
Min telefon är störd!
Mitt iCloud, eller vad det nu heter, där all säkerhetskopiering hamnar. Det är fullt!
Det blev fullt för 7 veckor sen. Så telefonen har inte säkerhetskopierats alls. Varje dag kommer det upp en skylt i telefonen om att inget har säkerhetskopierats (som om man skulle kunna glömma bort det). Idag kom det upp en till skylt. Men den går inte att klicka bort. Det går heller inte att stänga av/starta om telefonen. Jag kan inte göra något alls med den. JO, jag kan kolla vad klockan är. Samt vilket datum det är.
JAG KAN INTE ENS RINGA FUCKING JÄVLA NÖDSAMTAL!

Nu är jag arg på telefonen. Väldigt arg på telefonen.

Sen då....
Jag skulle pumpa däcken på vagnen. Hittade pumpen på skrivbordet i sovrummet. 
Det ena däcket gick jättebra att pumpa. Men det andra var helt omöjligt. Till råga på allt så råkade jag släppa ut mer luft i det däcket. Suck.
Jag blev så arg att jag sparkade till en väska som flög tvärs över hallen.

ARG ARG ARG ARG ARG ARG.

Nu ska jag testa att koppla in mobilen i datorn för att se om det hjälper. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0