Flätor

Flätade håret på lillan. Inte det lättaste på denna jord vill jag lova. Hennes hår var precis så att jag klarade av att göra flätor i. Ska bli kul att lära maken hur man gör. Jag tror han kommer vara superduktig på det!!


Små flätor❤️ 

Var tvungen att blöta håret och kamma för att lyckas. 


En sån nöjd liten brutta. Lillan var överlycklig över sina pippiflätor som hon kallade dem. Jag är också nöjd! Mest för att jag lyckades men även för att hon blev så glad av att få flätorna :)

Lillan och jag var ute i parken en kort sväng på kvällen. Vi såg en ekorre.



Och lillan körde bil :)



Ja så gungade hon också (så klart). 
Jag är imponerad över att hon låtit flätorna sitta hela dagen! Hon börjar verkligen bli stor ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0