Tavlan

Jag skrev ju om en tavla förut. Köpte en stor tavla på Ikea. 

En dag när jag kom hem från något, tror det var när jag hämtat hem Dexter så öppnade jag ytterdörren men kände inte igen mig när jag tittade in i lägenheten. Maken hade flyttat på hyllan så det var öppet och luftigare i hallen. Jag trodde först jag gått fel men när han kom skuttandes så förstod jag att jag kommit rätt (förvirringen var total trots att jag låst upp dörren med hemmanyckeln). 

Väggen där hyllan stått såg helt plötsligt väldigt kal ut.


Såg lite för tomt ut och det kändes som att något saknades. Därför köpte jag den stora ramen.


Längre än bredden på vårt soffbord :)


Satte fast två teckningar som lillan målat på förskolan och sen klistrade jag fast massor av bilder på oss.


Nu sitter tavlan så fint på väggen och det känns inte lika tomt där längre.

Så nöjd så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0